W rok 2023 KTM wchodzi z nowym, tzn. odświeżonym małym adwenczerem.
Dokładnie jest to KTM 390 Adventure SW.
Według informacji na oficjalnej stronie KTM zbyt dużo się nie zmieni, między innymi oklejenie (jak dla mnie wersja KTM 390 adventure z 2022 roku prezentowała się lepiej). Co ważniejsze, motocykl w końcu wyjeżdża na szprychowanych kołach, dlatego nie ma strachu o obręcze, jak to było w przypadku odlewów.
Minusem jest to, że rozmiary kół pozostały bez zmian, 19 cali przód i tył 17 cali. Niestety, zmieniła się też cena. Porównując obecny model do tego z 2022 roku, który kosztował 31680 zł, widać wzrost. Teraz za model 390 Adventure SW trzeba zapłacić 34 080 zł.
PODWOZIE
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 14.5 l
- ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem offroad, możliwość wyłączenia)
- ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
- ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 230 mm
- PRZEDNI HAMULEC 4-tłokowy, montowany osiowo stały zacisk
- TYLNY HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa z 1-tłokowym zaciskiem
- ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
- MASA WŁASNA 161 kg
- KONSTRUKCJA RAMY Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
- PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
- PRZEŚWIT 200 mm
- TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX – Monoshock
- SEAT HEIGHT 830/855 mm
- KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
- SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 170 mm
- SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 177 mm
SILNIK
- MOMENT OBROTOWY 37 Nm
- SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
- CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
- MOC W KW 32 kW
- ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
- SUW 60 mm
- ŚREDNICA 89 mm
- SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
- CO2 EMISSIONS 78 g/km
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 373.2 cm³
- EMS Bosch EMS z RBW
- DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
- FUEL CONSUMPTION 3.37 l/100 km
- SMAROWANIE Mokra miska olejowa
Jeżeli doceniasz to, co robimy, to: